İşletmenizin reklamını Google’da yapın
Bütçeniz ne olursa olsun, reklamlarınızı Google’da ve reklamcılık ağımızda görüntüleyebilirsiniz. Yalnızca reklamlarınız tıklanırsa ödeme yapın.
Reklamlarınızı oluşturun Reklamlarınızı oluşturun ve işletmenizle ilişkili kelime veya deyimler olan anahtar kelimelerinizi seçin. Anahtar kelime fikirleri edinin Reklamlarınız Google’da görünür İnsanlar Google’da anahtar kelimelerinizden birini aradığında, reklamınız arama sonuçlarının yanında görünebilir. Böylece, zaten sizinle ilgilenen bir hedef kitleye reklam yapıyor olursunuz.
Müşteri kazanıyorsunuz İnsanlar satın almak veya hakkınızda bilgi edinmek için reklamınızı tıklayabilir. Başlamak için bir web sayfasına bile ihtiyacınız yok, Google ücretsiz olarak bir web sayfası oluşturmanıza yardımcı olur. Bu kadar kolaydır!
Şimdi kaydolun Sonraki konu»
Google AdWords şunları sunar: Hedef kapsam Google’da arama yapan kişilere artık reklam yapabilirsiniz. Google’ın arama sonuçlarında şimdiden görünüyor olsanız bile, AdWords, Google’da ve reklamcılık ağımızda yeni hedef kitleleri hedeflemenize yardımcı olabilir. Daha fazla kontrol İstediğiniz sonuçları alıncaya kadar reklamlarınızı düzenleyebilir ve bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam biçimleri görüntüleyebilir, hatta reklamlarınızda belirli dilleri ve coğrafi konumları hedefleyebilirsiniz. Ölçülebilir değer Minimum harcama şartı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik, tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamlarınıza tıklanırsa sizden ücret alınır. Bu, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel müşteriler kazanmak için harcandığı anlamına gelir.
Şimdi kaydolun Sonraki konu»
Maliyetler konusunda endişe mi duyuyorsunuz? Endişelenmeyin—AdWords tüm harcamalarınızın kontrolünün sizde olmasını sağlar.
Bütçenizi belirleyin Minimum harcama zorunluluğunuz yoktur--AdWords için ödediğiniz tutarı belirlemek size kalmıştır. Örneğin 7,5 YTL'lik günlük bütçe ve reklamınıza yönelik her tıklama için maksimum 15 kuruşluk bir maliyet belirleyebilirsiniz.
Varsayımlardan kaçının Anahtar kelime trafiği ve maliyet tahminleri, anahtar kelimeleri seçme ve bütçenizi en üst düzeye getirme konusunda bilinçli kararlar verebilmeniz için sağlanır. (Anahtar kelime maliyetlerini tahmin et)
Yalnızca sonuçlar için ödeme yapın Reklamlarınız görüntülendiğinde değil, yalnızca reklamlarınız tıklanırsa ödeme yaparsınız. Ödeme seçenekleri ülkeye ve para birimine göre değişmektedir. Daha fazla bilgi
Şimdi kaydolun Sonraki konu»
İşletmenizin yakınında hedeflemek üzere özel bir bölge tanımlayın.Yerel ve bölgesel hedefleme Reklamlarınızı sadece belirli bir bölgede arama yapan kişilere görüntülenecek biçimde ayarlayın. Artık, mesela bulunduğunuz yere 40 kilometre uzaklıktaki online müşterileri kolayca hedefleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi
Şimdi kaydolun Sonraki konu»
Şimdi kaydolun
document.getElementById('infotable1').style.display = '';
Müşteri kazanıyorsunuz İnsanlar satın almak veya hakkınızda bilgi edinmek için reklamınızı tıklayabilir. Başlamak için bir web sayfasına bile ihtiyacınız yok, Google ücretsiz olarak bir web sayfası oluşturmanıza yardımcı olur. Bu kadar kolaydır!
Şimdi kaydolun Sonraki konu»
Google AdWords şunları sunar: Hedef kapsam Google’da arama yapan kişilere artık reklam yapabilirsiniz. Google’ın arama sonuçlarında şimdiden görünüyor olsanız bile, AdWords, Google’da ve reklamcılık ağımızda yeni hedef kitleleri hedeflemenize yardımcı olabilir. Daha fazla kontrol İstediğiniz sonuçları alıncaya kadar reklamlarınızı düzenleyebilir ve bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam biçimleri görüntüleyebilir, hatta reklamlarınızda belirli dilleri ve coğrafi konumları hedefleyebilirsiniz. Ölçülebilir değer Minimum harcama şartı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik, tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamlarınıza tıklanırsa sizden ücret alınır. Bu, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel müşteriler kazanmak için harcandığı anlamına gelir.
Şimdi kaydolun Sonraki konu»
Maliyetler konusunda endişe mi duyuyorsunuz? Endişelenmeyin—AdWords tüm harcamalarınızın kontrolünün sizde olmasını sağlar.
Bütçenizi belirleyin Minimum harcama zorunluluğunuz yoktur--AdWords için ödediğiniz tutarı belirlemek size kalmıştır. Örneğin 7,5 YTL'lik günlük bütçe ve reklamınıza yönelik her tıklama için maksimum 15 kuruşluk bir maliyet belirleyebilirsiniz.
Varsayımlardan kaçının Anahtar kelime trafiği ve maliyet tahminleri, anahtar kelimeleri seçme ve bütçenizi en üst düzeye getirme konusunda bilinçli kararlar verebilmeniz için sağlanır. (Anahtar kelime maliyetlerini tahmin et)
Yalnızca sonuçlar için ödeme yapın Reklamlarınız görüntülendiğinde değil, yalnızca reklamlarınız tıklanırsa ödeme yaparsınız. Ödeme seçenekleri ülkeye ve para birimine göre değişmektedir. Daha fazla bilgi
Şimdi kaydolun Sonraki konu»
İşletmenizin yakınında hedeflemek üzere özel bir bölge tanımlayın.Yerel ve bölgesel hedefleme Reklamlarınızı sadece belirli bir bölgede arama yapan kişilere görüntülenecek biçimde ayarlayın. Artık, mesela bulunduğunuz yere 40 kilometre uzaklıktaki online müşterileri kolayca hedefleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi
Şimdi kaydolun Sonraki konu»
Şimdi kaydolun
document.getElementById('infotable1').style.display = '';
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder